عجیب ولی واقعی - 4

موفقیت ، امید ، سرگرمی

...این وبلاگ سعی داره تا با ارئه راهکارهای زیبا شما را به زندگی خوب دعوت کنه ...

 

عجیب ولی واقعی
تو این شماره سراغ تاریخ و روسای جمهور کشورها نرفتم !!! در عوض از تکنولوژی جدید براتون حاضر کردم که خوندنش خالی از لطف نیست ...
خداحافظ دستهای رنگی !!!
چند سالی است که از عرضه پرینتر سری Lشرکت Epson می گذرد و در این مدت این شرکت مدل های متنوعی از این سری را به بازار ارائه کرده است . یکی از ویژگی های بارز این مدل که باعث شده ، بیش از پیش این سری از محصولات مورد توجه کاربران قرار بگیرد کیفیت بالای این سری از محصولات بود که به کمک فناوری اختصاصی اپسون بدست آمده بود . اما در این میان ، مسئله ای که بیش از پیش ذهن مدیران و منهدسان شرکت اپسون را در توسعه روز افزون این سری از محصولات مشغول کرده بود ، بحث کارتریج های تقلبی و استفاده از کارتریج های نامرغوب بود که باعث آسیب رساندن به هد و قطعاات پرینتر و کاهش عمر مفید آن می شود . با توه به این موضوع ، در آخرین مدلهای سری L اپسون روند قبلی خود را تغییر داد و 3 مدل پرینتر را به بازار ارائه کرد که به سیستم خاص تامین جوهر خود اپسون مجهز است که برای راحتی کاربر از خرید متعدد جوهر پرینتر و استفاده از جوهرهای قلابی ارائه شده است .
طراحی بدنه :
L800 مانند دیگر محصولات دارای طراحی ساده و در عین حال مناسبی است . با آن که با یک پرینتر چاپ عکس نیمه حرفه ای روبرو هستیم که برای تامین جوهر مورد نیاز خود برای چاپ از یک سیستم خاص که روی بدنه نصب می شود استفاده می کند ، با وجود این ابعاد خوبی دارد و فضای چندان زیادی را از میز کار شما اشغال نمی کند . اپسون در بدنه این محصول از پلاستیک براق و مات استفاده کرده است . پوشش فوقاتی پرینتر از نوع پلاستیک براق با دانه های ریز است که به راحتی اثر انگشت روی آن می ماند و اگر آدم حساسی باشید مجبور هستید بطور مرتب آنرا تمیز کنید . البته اپسون در ساخت بدنه از پوشش پلاستیک مشکی مات استفاده کرده که این موضوع تا حدودی خیال افراد حساس را راحت خواهد کرد . برای دسترسی به سینی خروجی کاغذ و همچنین امکان چاپ روی دیسک های نوری کافی است / درب تعبیه شده در بخش جلویی پرینتر را باز کنید . طراحی درب جلو یی اپسون مانند دیگر محصولات موجود در بازار عمل کرده و کاربر باید با استفاده از نیروی دست و تنها با کشیدن یا فشار دادن ، آنرا باز و بسته کند . سینی خروجی دارای 3 کشوی تعبیه شده داخل یکدیگر است که در صورت نیاز کاربر می تواند با خارج کردن آنها فضای کافی برای قرار گرفتن کاغذهای خروجی ایجاد کند . درست بالای محل نصب سینی خروجی کاغذ هم فضایی تعبیه شده که با نصب سینی خروجی کاغذ در آن بخش می توانید سینی مخصوص چاپ روی دیسک های نوری را روی سینی خروجی کاغذ نصب کنید .
در سمت چپ درب 3 کلید خاکستری به نسبت بزرگ دیده می شود که به ترتیب از راست به چپ برای خاموش و روشن کردن دستگاه ، هشدار اتمام جوهر و انصراف دادن از چاپ و خروج کاغذ از پرینتر استفاده می شود .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:,ساعت21:17توسط اصغر محمودی | |